Politica de retur

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Clientul poate returna produsele in termenele si conditiile de mai jos:

Conform O.U.G. 34/2014 clientul are dreptul sa returneze produsele achizitionate in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care au fost livrate de curier, fie ca este persoana fizica sau juridica.

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  •  Se poate returna orice produs cu defect de fabricatie, in termen de 14 zile de la data livrarii.
  •  Costul transportului in cazul returului va fi suportat de Client.
  •  Toate produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Nu acceptam produse asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de Client, care au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgaraieturi, cioburi, lovituri, socuri mecanice/electrice sau produse care nu sunt insotite de toate accesoriile.
  •  Produsele se returneaza in ambalajul original, sigilate, insotite de etichetele initiale, intacte si de toate documentele cu care au fost livrate.
  • Daca produsele livrate au fost insotite de eventuale cadouri, la returul acestora trebuie sa fie returnate si cadourile.
  • Societatea va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
  • Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Costurile de retur pentru urmatoarele situatii cad in sarcina magazinului nostru.

  •  Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  •  Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Solicitarile de retur se notifica pe e-mail – office@ederra.ro sau telefonic – 0747 962565 in termen de 48 de ore de la primirea produsului.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]